NorwegianArmy's Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
NorwegianArmy's Forum

Forum for NorwegianArmy
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Norwegian Army's Fremtid i andre spill!

Go down 
4 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
:NA: Greydaddy
Webmaster
Webmaster
:NA: Greydaddy


Number of posts : 111
Age : 30
Bosted : Norge, Tønsberg
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyMon Mar 17, 2008 12:38 am

Jeg har lenge tenkt på å ha denne klanen ikke bare i CoD men i andre spill også som Frontlines og Battlefield..
Som jeg har skjønt så har alle en av disse spille on jeg har lyst å forsette med dette denne klanen på de spillene?

Hva syns dere OK for dere?
Back to top Go down
http://www.Norwegian-Army.com
:NA: UltimateTennis
:NA: Nothing
:NA: Nothing
:NA: UltimateTennis


Number of posts : 4
Age : 30
Bosted : tønsberg
Registration date : 2008-03-07

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyMon Mar 24, 2008 1:09 pm

siden det bare er du som spiller frontlines så blir nok ikke det spillet noe av:P men når battlefield 3 blir gitt ut til sommeren synes jeg vi burde angasjere oss der...... tror ikke at jeg gidder å kjøpe de gamle spillene Very Happy
Back to top Go down
:NA: UltimateTennis
:NA: Nothing
:NA: Nothing
:NA: UltimateTennis


Number of posts : 4
Age : 30
Bosted : tønsberg
Registration date : 2008-03-07

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyMon Mar 24, 2008 1:18 pm

hvem i helvete er olav aage og :NA: jack?
Evil or Very Mad
Back to top Go down
:NA: Greydaddy
Webmaster
Webmaster
:NA: Greydaddy


Number of posts : 111
Age : 30
Bosted : Norge, Tønsberg
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyMon Mar 24, 2008 5:17 pm

De er med i klanen vår.. Kjenner dem fra CoD4. Og er det bare oss som skal være med i klanen ? Dere som sa at vi burte ha flere.

Er enig med Simen, er bare jeg som spiller Frontlines fordi jeg var så snill å si at det var helt ræva.. Jeg håper at vi kan spille Battlefield 3 (Som egentlig er BF2142, men regnes ikke som det) sammen som en klan, men vis det kommer flere patcher, expansion packs osv, så håper jeg at vi kan være en klan der også. Vi er på god vei til å bli en bra klan bare at vi må få flere medlemer. Vi burte ha en som inviterer folk til klanen vår eller noe?
Noen som vil det? Dette kommer ikke til å være en enkel jobb, du må stå på og du får en spesiel rank (Inviter) han skal få litt mer makt en han hadde så det hadde vært hyggelig vis noen sa ifra at de hadde lyst. (Vi tar imot alle, ikke bare fra Norge men også fra andre land i Europa, osv)
Back to top Go down
http://www.Norwegian-Army.com
:NA:Christian
Administrator
Administrator
:NA:Christian


Number of posts : 27
Age : 31
Bosted : tønsberg, andebu
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyWed Mar 26, 2008 6:48 pm

haha, bare, prøvde å invite Storbukaas og red from(begge fra noreg) til klanen så vi får se
Back to top Go down
:NA: Greydaddy
Webmaster
Webmaster
:NA: Greydaddy


Number of posts : 111
Age : 30
Bosted : Norge, Tønsberg
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyWed Mar 26, 2008 8:14 pm

Bra det, men si til alle at de som skal bli med må registrere seg here
Back to top Go down
http://www.Norwegian-Army.com
Guest
Guest
Anonymous



Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyMon Mar 31, 2008 6:54 pm

jeg har Frontlines
Back to top Go down
:NA: Greydaddy
Webmaster
Webmaster
:NA: Greydaddy


Number of posts : 111
Age : 30
Bosted : Norge, Tønsberg
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyTue Apr 01, 2008 11:31 am

Bra det, jeg syns a Frontlines - Fuel of War suger så jævla hardt oppi rompa mi at jeg spydde på keyboradet mitt og knulla musa mi!
IKKE KJØP DET! Hold deg til CoD og Battlefield.... Og seff Unreal Tournoment vis du har det!
Back to top Go down
http://www.Norwegian-Army.com
:NA:Christian
Administrator
Administrator
:NA:Christian


Number of posts : 27
Age : 31
Bosted : tønsberg, andebu
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptySat Apr 05, 2008 1:30 pm

ok alex Very Happy
Back to top Go down
:NA: Greydaddy
Webmaster
Webmaster
:NA: Greydaddy


Number of posts : 111
Age : 30
Bosted : Norge, Tønsberg
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptySat Apr 05, 2008 5:39 pm

jaok
Back to top Go down
http://www.Norwegian-Army.com
S0pah4xor
Battlefield Admin
Battlefield Admin
S0pah4xor


Number of posts : 18
Registration date : 2008-04-10

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyThu Apr 10, 2008 4:26 pm

_


Last edited by S0pah4xor on Thu Nov 30, 2017 6:37 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Guest
Guest
Anonymous



Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyFri Apr 11, 2008 5:20 pm

du har rett Greydaddy Frontlines suger så faen
Back to top Go down
:NA: Greydaddy
Webmaster
Webmaster
:NA: Greydaddy


Number of posts : 111
Age : 30
Bosted : Norge, Tønsberg
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyFri Apr 11, 2008 5:22 pm

Ja.. Jeg sa jo det:) derfor anbefaler jeg dere å ikke kjøpe det:)
Back to top Go down
http://www.Norwegian-Army.com
Guest
Guest
Anonymous



Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyMon Apr 14, 2008 12:23 am

mmmm kansje vi kan engasjere oss i Battle Field 1942 også for det syns jeg er bedre enn Battle Field 2142 så kan vi engasjere oss i det og for å gjøre det hele enda bedre ???
Back to top Go down
Guest
Guest
Anonymous



Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyMon Apr 14, 2008 12:27 am

og kan du få ultimatetennis til å klappe igjen brødboksen eller liker ikke det han sier
Back to top Go down
:NA: Greydaddy
Webmaster
Webmaster
:NA: Greydaddy


Number of posts : 111
Age : 30
Bosted : Norge, Tønsberg
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyMon Apr 14, 2008 3:50 pm

olav aage jeg syns Bf1942 er mye morsomt en Bf2142:) Kan være enig med deg.. Men hva mener du at UltimateTennis skal klapppe igjen brødboksen? Hva har han sagt?
Back to top Go down
http://www.Norwegian-Army.com
Guest
Guest
Anonymous



Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyTue Apr 15, 2008 4:02 pm

næi drit i det skal være ett venelig miljø dette her skulle det ikke får klappe igjen sjøl tror jeg får slutte å være stor i kjeften
Smile
Back to top Go down
:NA: Greydaddy
Webmaster
Webmaster
:NA: Greydaddy


Number of posts : 111
Age : 30
Bosted : Norge, Tønsberg
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyTue Apr 15, 2008 8:19 pm

Simen har litt mensen av og til ikke sant Simen:) Hehe....
Back to top Go down
http://www.Norwegian-Army.com
Guest
Guest
Anonymous



Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyTue Apr 15, 2008 10:31 pm

hehe javell Smile
Back to top Go down
Guest
Guest
Anonymous



Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyTue Apr 15, 2008 11:00 pm

S0pah4xor kan du årne noe om bf 1942 kansje for det er bedre enn bf 2142
Back to top Go down
Guest
Guest
Anonymous



Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyTue Apr 15, 2008 11:04 pm

vet dere denne clanen begyner å bli gjævlig fet ass
Back to top Go down
:NA: Greydaddy
Webmaster
Webmaster
:NA: Greydaddy


Number of posts : 111
Age : 30
Bosted : Norge, Tønsberg
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyWed Apr 16, 2008 3:22 pm

Du syns det:) Det er bra
Back to top Go down
http://www.Norwegian-Army.com
Guest
Guest
Anonymous



Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyWed Apr 16, 2008 5:20 pm

hvem syns ikke det a =-)
Back to top Go down
Guest
Guest
Anonymous



Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyWed Apr 16, 2008 11:24 pm

men den komentaren suger så jævla hardt oppi rompa mi at jeg spydde på keyboradet mitt og knulla musa mi! den var bare dritbra
Back to top Go down
:NA: Greydaddy
Webmaster
Webmaster
:NA: Greydaddy


Number of posts : 111
Age : 30
Bosted : Norge, Tønsberg
Registration date : 2008-03-06

Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! EmptyThu Apr 17, 2008 2:15 pm

Hehe, ble sur der ja:) hadde ikke noen andre ord å si om spillet
Back to top Go down
http://www.Norwegian-Army.com
Sponsored content





Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty
PostSubject: Re: Norwegian Army's Fremtid i andre spill!   Norwegian Army's Fremtid i andre spill! Empty

Back to top Go down
 
Norwegian Army's Fremtid i andre spill!
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Norwegian-army.com

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
NorwegianArmy's Forum :: Call of Duty 4 (Norwegian) :: NorwegianArmy's Framtid-
Jump to: